Čert místo upíra

16. března 2012 v 8:52 |  Články
Hypotéku od Komerční banky letos znázorní namísto dosavadního upíra čert. Kampaň začíná dnes, koncept však běží již šestým rokem.

V rámci propagace své hypotéky již Komerční banka vyzkoušela v průběhu posledních několika let ledascos. Nejprve strkala herce do mrazáku, aby ukázala, že si klienti mohou dát hypotéku k ledu. Poté nechala flexibilní hypotéku dělat dřepy pod dohledem učitelky baletu. V roce 2009 pak nastoupila upíří hypotéka, která vás nevysaje. Letos nasazuje banka novou postavu, neškodného čerta z pohádky v podání Jiřího Černého, herce divadla Komedie.
Koncept personifikace, ve kterém jsou jednotlivé produkty a služby ukázány na charakterech a vlastnostech jednotlivých postav, pochází z roku 2007. Rok poté obdržel zlatou Effie. Za kampaň na hypotéku s neškodným upírem získala Komerční banka následně ještě bronzovou Effie v roce 2010.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama