Investice automobilek do reklamy jsou nejstabilnější

2. června 2012 v 6:07 |  Investice
Automobilový průmysl patřil vždy k předním odvětvím, se kterými se v reklamě můžeme setkat.

Co do objemu reklamních investic bylo za poslední tři roky proinvestováno větší množství finančních prostředků pouze do potravin a kosmetiky.
Oproti ostatním sektorům motorismus co do stabilní výše výdajů za reklamu méně podléhá výkyvům.
Zatímco potraviny i kosmetika vykazují od roku 2009 pozvolný pokles vždy v rozmezí 4-10 %, motorismus v roce 2010 vzrostl o téměř čtyři procenta a v roce 2011 poklesl pouze o 1,4 %. Podobná situace panuje v segmentu osobních automobilů, který tvoří výkladní skříň tohoto sektoru.
Další články:
Tématické stránky:
Historie reklamy která nás dnes nás provází na každém kroku.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Aktuální články

Reklama